SMART HR Events

a avut plăcerea să ofere Premiul HR Ambassador, în cadrul Evenimentului SMART HR, Ediția a VII-a, din data de 16 Mai 2023, Doamnei Elena Grumăzescu.

Avem plăcerea de a oferi  Premiul HR Ambassador, în cadrul Evenimentului SMART HR din data de 23-24 Mai 2024!

Premii HR Ambassador 2024

PREMII Aplicant Nominalizat Câștigator
Participare gratuită eveniment SMART HR (online sau offline), pentru ambele ediții din 2024.
Premiu oferit de POINT Consulting
✔️ ✔️ ✔️
Invitație la Podcastul – HR "Oameni și Momente" – realizat de Gabriela Roșca –
Premiu oferit de Piatamuncii.info
✔️ ✔️
Articol prezentare în revista Carrers-Business.ro✔️ ✔️
4 sedințe de coaching – HR International Leadership – furnizate de Corina Neagu
Premiu oferit de DARE Development Advices & Resources
✔️
Un program de certificare internațională AIHR în valoare de 875 EUR✔️

Sponsori Premii

Point Consulting Digital
piatamuncii

Condiții de eligibilitate:

Experiență de lucru în domeniul resurselor umane,
minim 5 ani (dovedite prin CV)

Criterii de selecție și premiere:

Portofoliu proiecte și realizări în zona de HR

Programe de mentorat, dezvoltare organizațională, inovație, strategie, implicare în comunitate, experiență relevantă în procese de HR și în roluri de management

Testimoniale

din partea clienților, a echipei, colegilor, Manageri, LinkedIn

Premii

Premii, certificări, orice poate atesta pasiunea pentru domeniul HR - vrem să vedem "the H", partea umană.

Etapele și Regulile Concursului

01.

Completarea formularului de aplicare. (Până la data de 29 Februarie).

a. Fiecare candidat va completa toate câmpurile obligatorii din formularul ce poate fi accesat pe site:
https://forms.gle/29CpGGm32mbnYdXQA
b. Fiecare candidat va încărca în cadrul formularului documentele solicitate: CV, Scrisori de Recomandare, Diplome și certificate.

02.

Deliberare juriu - selectare lista scurtă 10 nominalizați: 15 Martie.

a. Juriul este format din 6 membrii care vor analiza individual fiecare candidatură și vor acorda un scor personal având în vedere următoarele criterii: parcursul profesional într-un rol de HR, prezența și implicarea în proiecte menite să dezvolte domeniul HR sau care aduc plus valoare colegilor/clienților cu care lucrează, înclinația spre dezvoltare continuă, promovarea bunelor practici, recomandări din partea colegilor/clienților, Scrisori de recomandare din partea Managerilor direcți.

03.

Interviuri online cu membrii juriului pentru cei selectați în lista scurtă: 16 - 31 Martie.

a. Se vor desfășura interviuri online individuale la care vor participa mai mulți membri ai juriului, de aproximativ 30 de minute.

04.

Deliberare juriu - selectare 5 nominalizați: 1 - 15 aprilie.

Deliberare juriu - selectare 5 nominalizați 1 - 15 aprilie. a. Se vor avea în vedere abilitățile de comunicare și susținere a candidaturii, precum și disponibilitatea implicării în activități ulterioare concursului, care vor avea ca obiectiv dezvoltarea și promovarea domeniului resurselor umane.

05.

Anunțare nominalizați: 16 Aprilie.

a. Comunicarea rezultatului (indiferent care va fi acesta) se va face pe email.

06.

Pregătire campanii promovare nominalizați: 17 – 30 Aprilie

a. Se vor crea clipuri video de prezentare care vor fi populate pe social media, plus clip de prezentare pentru Gala HR Ambassador.
b. Se vor scrie articole de prezentare și interviuri care vor fi postate pe social media.

07.

Campanie promovare nominalizați: 1 – 22 mai

a. Clipurile și articolele de promovare vor fi postate pe social media.

08.

Gala HR Ambassador – prezentare și vot final câștigător: 23 și 24 Mai, în cadrul evenimentului SMART HR.

a. Nominalizații vor fi prezentați LIVE pe scena evenimentului în prima zi.
b. Votul final și anunțarea câștigătorului se vor face în ziua a doua a evenimentului.
c. La vot vor putea participa atât cei din sală, dar și oricine dorește, în online. Momentul Galei HR Ambassador va fi difuzat public.

Componența Juriului

Corina Neagu
Cristian Marinaș
Andra Pintican
Gabriela Roșca
Mihaela Florescu
Virginia Petrescu

HR Ambassador este un proiect al SMART HR Events